31 juli 2012

Round up Foodblogevent Juli


Het bedenken van het thema was al moeilijk voor mij.. maar het kiezen van de winnaar.. bezorgde mij echt slapeloze nachten! Ik sta bekend om mijn wispelturigheid, heb ik zalm besteld in een restaurant, dan had ik nadien toch liever vlees gehad. Neem ik wel of geen koffie en ga ik koekjes bakken, een cake.. of toch brownies.


Je begrijpt waarschijnlijk wel dat ik het moeilijk had met maken van de juiste keuze. Er zijn maar liefst 26 recepten ingezonden voor het thema High Tea. Heel veel zoete heerlijkheden als chocoladeballetjes, cupcakes met perziken, heerlijke madeleines, goddelijke cheesecake en shortbreads niet te vergeten. Maar ook fudge, muffins, eclairs, traditionele scones en een prachtige taart met rood fruit en mascarpone.


Ontzettend bedankt dat jullie de moeite hebben genomen een lekker recept in te zenden met een nog mooiere foto die mij letterlijk deed watertanden. Leuk dat jullie positief waren over het thema High Tea en massaal mee deden aan het Foodblogevent. Zelfs tijdens de mooie zomerdagen van de afgelopen week, werden er nog lekkere taartjes en andere deliciousness ingezonden. Chapeau!

Ik kan er wel om heen blijven draaien, maar ik heb toch een keuze moeten maken. En hoewel ik een echte zoetekauw ben... is mijn keuze toch gevallen op iets hartigs! De winnaar van het Foodblogevent Juli is geworden......


Nina stuurde deze hartige mini quiches in gevuld met geitenkaas en tomaatjes. Ik heb de quiches gekozen omdat zij het aandurfde een hartige inzending in te sturen! En hartige gerechtjes smaken altijd goed tijdens een tafel vol zoetigheid.
Chicks Love Food van harte gefeliciteerd met de overwinning! Ik ben erg benieuwd naar het thema voor de maand augustus.



NB omdat ik achter de schermen druk bezig ben met de vernieuwde website is mijn blog momenteel alleen via www.uitpaulineskeuken.blogspot.com bereikbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen