1 juli 2012

Foodblogevent Juli: High Tea

" Hoera ik heb gewonnen"! Met mijn karamel bars heb ik het foodblogevent van de maand Juni gewonnen: Guilty Pleasures. Bedankt Kelly, ik voel me vereerd! "Wat heb je dan gewonnen"?  De eer, de benoeming tot host van de maand en het feit dat je een nieuw thema mag bedenken. En daar ligt ook meteen de grootste uitdaging voor mij.... Ik ben slecht in het maken van keuzes en als ik dan eenmaal een keuze heb gemaakt, twijfel ik achteraf of het wel de juiste is. Dat komt ook omdat ik zoveel dingen leuk, lekker en mooi vind!

Stiekem had ik al wel eens nagedacht over een thema voor het Foodblogevent, ik dacht aan borrelhapjes, een zomerse salade, het lekkerste eenpansgerecht, het ultieme BBQ recept of de meest verrukkulijke dressing ooit. Toch is het anders geworden, ik ben een bakster, ik hou van zoete dingen, ook van hartig maar vooral van thee. Het thema voor de maand juni is.....

"High Tea"

Ik zie het al helemaal voor me, een mooie witte tafel met verse bloemen a la Hééérlijk, grote schalen met bonbons, etagères boordevol lekkernijen. Lekkere taarten zoals deze cheesecake, cakerol, triple chocolate cookies en peanutbutter fudge. En hartige heerlijkheden zoals soesjes met hangop en geitenkaas, of deze hartige mini muffins. Daarnaast grote kannen sap en liters thee, groene thee met verveine en munt of een mooie witte thee met lavendel. Ik zie het helemaal voor me, jullie ook?

Kortom ik hoop dat jullie allemaal net zo enthousiast zijn als ik en je lekkerste recept voor de high tea hier achter laat! Zoet of Hartig.. als het maar lekker is!

High Tea Theebrouwerij

Meedoen is heel simpel:
  • Schrijf een blogpost en plaats de link in de comments op Uit Pauline's keuken
  • Laat in de titel van je blog weten dat het een inzending voor het Foodblogevent is
  • Heb je geen blog, mail dan je ultieme recept + foto naar uitpaulineskeuken@live.nl
  • En dan Twitter en Facebook er op los :)
  • Op 31 juli zal de winnaar van het Foodblogevent via mijn blog bekend gemaakt worden

En nu hup die keuken in :)
High Tea Theebrouwerij



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen