4 juni 2012

Foodblogevent juni 2012

Caroline, bedankt voor het hosten van het Foodblogevent van mei. Ontzettend leuk dat ik het Foodblogevent voor de maand juni mag organiseren!

Het thema was zo gekozen; mijn blog staat er namelijk vol mee en ik weet zeker jullie blogs ook!
Guilty Pleasures

Guilty Pleasures, iedereen heeft ze: chocolade, ijs, kaas, noten, wijn, noem maar op. Iets waar je ontzettend van geniet, stiekem of in plain sight. Iets wat je gewoon niet kunt weerstaan, waar je kilo's van kunt eten, waarvan je chagrijnig wordt als je 't niet in huis hebt. Kortom, waar kan ik je nu 's nachts voor wakker maken? Mijn uitdaging voor jullie is:
bedenk een recept met, of geïnspireerd op, jouw Guilty Pleasure. 
 
Heb je nu, net als ik, meerdere Guilty Pleasures − kom op, geef het maar toe ;-) − dan mag je uiteraard meerdere recepten inzenden. Insturen kan tot en met vrijdag 29 juni, via mijn blog Kell's Kitchen. De volgende dag maak ik de winnaar van het Foodblogevent juni 2012 bekend!

Ik zou het ontzettend leuk vinden als jullie allemaal weer net zo enthousiast meedoen als vorige maand!

Ik kijk in ieder geval uit naar jullie inzendingen en ben heel benieuwd naar jullie Guilty Pleasures!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen