27 april 2012

Foodblogevent mei 2012


Femke, dankjewel dat je vorige maand het foodblogevent gehost hebt. Je hebt  heel veel gelobbyd op twitter om iedereen enthousiast te maken en dat is je goed gelukt: 20 inzendingen! En daar heb je mij uit gekozen om het foodblogevent in mei te organiseren. Bedankt daarvoor.
Ik heb er even een nachtje over geslapen en ben tot het volgende thema gekomen:

                     "Maak een recept waar aardbeien in verwerkt worden".  

Voor de hand ligt om iets te bakken of een dessert te maken, maar je kunt ze ook in een salade verwerken en er zijn beslist meer mogelijkheden. Ik ben erg benieuwd hoe creatief jullie zijn.
Je kunt je inzending in sturen via mijn blog "Carolines blog" tot donderdag 31 mei 2012.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en reken op heel veel leuke inzendingen!

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk aardbeien, je kan er inderdaad alle kanten mee op. We gaan eens piekeren en bladeren door oude recepten. Groet, Jacobien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp dat je een bestaand recept mag gebruiken? Ik ben namelijk zelf geen goede receptenedenker....

    BeantwoordenVerwijderen